鶴山의 草幕舍廊房

클래식. 오페라

mother of mine / 신영옥

鶴山 徐 仁 2007. 1. 24. 10:13

                 
    Mother of mine You gave to me 
    all of my life to do as I please 
    I owe everything I have to you 
    Mother, sweet mother of mine 
    나의 어머니 나를 즐겁게 하려고 
    당신의 모든 삶을 주셨습니다 
    나의 모든것은 당신에게 진 빚입니다 
    어머니, 사랑스런 나의 어머니 
    Mother of mine When I was young 
    You showed me the right 
    way things should be done 
    Without your love, where would I be 
    Mother, sweet mother of mine 
    나의 어머니 내가 어렸을 때엔 
    내게 바르게 살아갈 길을 보여주셨습니다 
    당신의 사랑이 아니면 
    내가 지금 어디에 있겠습니까 
    어머니, 사랑스런 나의 어머니 
    Mother, you gave me 
    happiness much more than words can say 
    I pray the Lord that 
    He may bless you every night and every day 
    어머니, 당신은 내게 
    말로 표현 할 수 없는 큰 행복을 주셨습니다 
    주님이 당신의 
    낮과 밤을 축복해 주시기를 기도드립니다 
    Mother of mine Now I am grown. 
    And I can walk straight all on my own 
    I'd like to give you 
    what you gave to me 
    Mother, sweet mother of mine 
    나의 어머니 이제 난 어른이 되었고 
    혼자서 바로 걸을 수 있게 되었습니다 
    이젠 당신이 내게 준 것을 
    당신에게 돌려 드리고 싶습니다 
    어머니, 사랑스런 나의 어머니 
    Mother, you gave me 
    happiness much more than words can say 
    I pray the Lord that 
    He may bless you every night and every day 
    어머니, 당신은 내게 
    말로 표현 할 수 없는 큰 행복을 주셨습니다 
    주님이 당신의 
    낮과 밤을 축복해 주시기를 기도드립니다